miercuri, 6 aprilie 2011

Un altfel de autoportret

Imi place atat de mult ceea ce fac, si ceea ce realizez cu fiecare pas. Progresez, si nu o sa ma opresc aici. Vreau sa cunosc cat mai multe lucruri, asta deoarece imi place. Sunt "exceptia de la regula" si asta ma face speciala, diferita. Ador sa las in urma mea, pasii mei, zambetul meu, si zbuciumul meu. Privesc in urma si ma cuprinde o satisfactie interioara. Realizez pe zi ce trece ca sunt o norocoasa, deoarece am in jurul meu persoane care ma iubesc.

Am ales drumul pe care vreau sa merg. Nu e tocmai lipsit de obstacole, dar o sa stiu sa trec peste toate ca pana acum. Parcurg un drum anevoios, pot spune chiar noroios. Asta inseamna ca nu au trecut multe persoane pe aici. Urasc banalul, rutina. Vreau sa descopar ceva nou in fiecare zi, vreau ca fiecare zi din viata mea sa fie una speciala, diferite de celelalte. Sunt independenta si vreau sa razbat folosindu-mi propriile puteri.

Inca ai senzatia ca ma cunosti? Ti-as sugera sa te mai gandesti. Pot fi rea daca asta meriti, pot fi copilaroasa pentru ca asa imi place, pot fi matura atunci cand vreau, si cu toate astea, bunul meu simt depinde de al tau. Deci?

Am inteles ca trebuie sa tintesc spre luna, chiar daca nu voi ajunge pana acolo, macar voi fi printre stele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu