joi, 24 martie 2011

Ploaia ce purifica...


Stii de ce imi este dor in acest moment? De zilele de vara ploioase. Am impresia ca o ploaie intr-o zi torida de vara aduce liniste, chiar daca tuna si fulgra. In final va fi liniste.

Imi e dor sa stau, sa zambesc si sa dansez in ploaie. De fericire! Ploaia purifica. Vreau sa ma purific. Vreau o zi a mea in care sa uit.

Imi e dor de plimbarile infinite din fiecare duminica.
Imi e dor sa fiu surprinsa.
Imi e dor sa fiu fericita.
Imi e dor sa vorbesc ca inainte, fara rezerve.
Imi e dor sa primesc un sfat, de la tine, sau poate de la tine?
Imi e dor...
Din nou...

Nu imi doresc nimic altceva in acest moment decat liniste si fericire. Doar de asta am nevoie, in rest, totul pare a fi bine.

"Exista momente cand simt nevoia sa imi spun necazul cuiva, cand vreau sa impartasesc cu cineva un secret, sau bucuria unei realizari. Momente cand doar prietenului meu ii pot spune toate acestea." Momente precum acestea. Nu mai conteaza, o sa treaca, ca pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu