joi, 10 martie 2011

Cer,soare,zambet


Iti multumesc pentru ca ai avut grija de mine in toti acesti ani, si sunt convinsa ca inca o mai faci, alfel nu as fi gasit puterea sa merg mai departe. Pentru mine timpul nu a mai avut valoare, pana acum.
Astazi am privit infinitatea cerului si am zambit, cerul avea culoarea aceea care pe mine ma linisteste, iar razele soarelui mi-a mangaiat fata. Zambeam si toata lumea ma privea,dar nu mi-a pasat. Am mers in continuare si am zambit cu toata fiinta mea.
Mi-am dat seama ca sunt o norocoasa si ca am o infinitate de motive sa zambesc. Stiu, sunt oameni care ma critica, dar asta se intampla deoarece ei nu stiu sa faca altceva. Nu vreau sa mai fiu pe placul tutror.Nu sunt perfecta. E de ajuns sa ma plac eu.
Poate am defecte, dar cred ca am mai multe calitati care pot eclipsa defectele. Si mai stiu ca sunt puternica, si am de gand sa demostrez tuturor asta. Si sa nu uitam de ambitie,am de gand sa fiu cine sunt pana nu e prea tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu