marți, 15 martie 2011

Azi,


Am crescut si m-am maturizat prea devreme. Regret asta. As da orice pentru inca o zi de visare, ca atunci cand totul era bine si frumos. Maturizarea nu e intotdeauna buna. Maturitatea inseamna griji si rutina, inseamna ca nu o sa mai poti merge cu ochii inchisi niciodata. Incerc sa ma bucur ce ultima farama de copilarie inainte de a se termina.

Zambesc. Totul va fi bine. Trebuie sa fie bine, fiindca asa vreau eu!

Soarele imi scalda trupul in fiecare zi. Privesc albastrul cerului senin si zambesc. Ma linsitesc. Stiu ca tot ceea ce fac este bine. Este bine pentru mine.

Stiu ca tot ceea ce se intampla are un scop. Stiu ca durerea mea nu se compara cu a lor. Stiu ca e normal sa se intample asta. Ramane doar sa ma obisnuiesc cu noile "schimbari". Timpul ma va vindeca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu