marți, 29 martie 2011

Asta's eu... asta e viata mea...


Viata e o nebuloasa. Niciodata nu stii ce urmeaza sa traiesti, cand ai sa cazi si cand ai sa te ridici. Viata inseamna mister, iar eu ador misterul.

Iubesc fiecare secunda pe care o traiesc, indiferent daca aduce cu sine trairi pozitive sau trairi negative. Stiu sa trec peste toate. Am trecut prin atatea furtuni, si chiar daca am cazut, m-am ridicat. Nu e o rusine sa cazi, mai rusinos este sa vrei sa ramai jos. Iubesc tot ce e al meu!
Iubesc ceea ce traiesc acum. Traiesc experiente complicate invaluite in simplitate, si in ciuda acestui fapt, gasesc puterea sa zambesc in fiecare zi. Nu intamplator traiesc toate acestea, stiu ca in final o sa inteleg scopul fiecarei lupte interioare si furtuni exterioare. In ciuda a tot ceea ce este complicat in viata mea, stiu sa ma bucur de viata. In fond, nimeni nu ma poate opri sa fac asta!

Stiu ca esti alaturi de mine, simt asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu