joi, 10 februarie 2011

Sunt tot eu...


Sunt tot eu, cea care inca se lupta cu trecutul,
Sunt tot eu, cea care inca isi trateaza ranile,
Sunt tot eu, cea care zambeste chiar daca sufletul ii plange,
Sunt tot eu, cea naiva si totusi matura,
Sunt tot eu, cea visatoare,
Sunt tot eu, cea care te iubeste pana la ingerasi si inapoi, aici, pe pamant.

Poate ceea ce asteptam a aparut deja, poate o raza de lumina patrunde in intunericul din inauntrul meu. Ingerasii mei au grija de mine. Nu-ti face griji, o sa raman aceiasi nebuna neinteleasa, aceiasi fata cu parul valvoi pe care tu il adorai, aceiasi fata simpla si totusi cu gust, aceiasi fata ambitioasa pe care tu o incurajai, aceiasi fata care adora distractia si lucrurile nebunesti. Nu o sa ma schimb niciodata, asa raman! Aceiasi "dulceata de fata" (dulceata pe care tu o adorai la un moment dat)

O sa invat sa traiesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu