marți, 30 noiembrie 2010

Impletire de sentimente


Ezit in fata tastaturii. In jurul meu roiesc sentimente. Fiecare dintre ele vor sa iasa in fata, sa va spuna ceea ce simt eu acum, si totusi niciunul nu are curaj (doar sunt ale mele, si suntem la fel). As putea spune ca simt o "impletire" de sentimente.

totusi, am multe intrebari fara un raspuns concret, fara un raspuns rational din toate punctele de vedere. incertitudini. sper ca macar de data asta sa nu ma insel. sper ca acum o sa mearga. dar, uneori am momente cand vreau sa las totul in urma, sa fiu doar eu. ceea ce ma uimeste e ca in ideea asta incepe sa prinda din e in ce mai multa culoare.

imi e dor de vara.
imi e dor de plimbari.
imi e dor de soare.
imi e dor de zilele acelea senine.
imi e dor de liniste.
imi e dor de zambetele de atunci.
imi e dor de tot.
imi e dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu