marți, 26 octombrie 2010

Povesti de dragoste la prima vedere...


"Stiam de azi dimineata ca n-o sa ne despartim."

"Orice mi-ai spune n-o sa ma poti face sa nu te iubesc si orice ti-as spune n-o sa poata exprima ceea ce simt pentru tine."

"Daca as putea sa iti explic...
Ce sa imi explici? Ca esti strain? Ca iubesti o alta femeie? Ca nu ma iubesti pe mine? Si ce-i cu asta? Important pentru mine este ca te iubesc si nu-ti cer nimic, nu vreau decat sa ma lasi in preajma ta."

"Nu-i asa ca o sa ma ingadui langa tine? Nu-i asa ca nu o sa ma alungi, ca n-o sa te ascunzi de mine, ca ma lasi sa te astept pe scari si sa plecam impreuna?"

"Mi-am dat seama ca incepusem sa plang numai dupa ce mi-am simtit obrazul ud si lacrimile curgand la inceput lin, fara zgomot."

"[...] o iubeam fara sa iubesc. Ma suparam pe ea fara sa sufar. Si uneori, totusi, ma bucuram sau imi faceam griji cu adevarat din pricina iubitei neiubite."

"Eu taceam. De altminteri ma-ncapatanasem sa nu-i spun in ce fel o iubesc"

"[...] s-a despartit repede de mine , voia sa doarma. Abia asteptam sa o vad din nou."

"N-am iubit-o, lucru cu care se impacase oarecum, dar am facut mult mai mult: am aratat ca ma pot indragosti"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu